Öreg Merci nem vén Merci - utcára vele, ne a múzeumba!

Mercedes Youngtimers

Halálosztó Hírmorzsák

2010. április 20. - Benyás

A már már kihalófélben lévő Halálosztó Híradó újabb erőtlen próbálkozást tesz.
Ez nem azért van, mert ellopták a billentyűzetemet, hanem mert konkrétan semmi nem történt szerencsétlennel az utóbbi három hónapban.
Egészen eddig!

Kugyi felninepper bizniszéből hogy hogy nem maradt két olyan méretű gumi, amit én legutóbb kinéztem a neten, hogy abból lehet kapni újat, persze csak Ámerikában, de ez már nem riaszt el.
Van novi új BF Goodrich, ami nekem már a Samuraion, meg a Terranon már bizonyított, persze a kupéra nem Mud Terraint szeretnék, de a tesztek alapján nem egy rossz gumi és pár neves versenyző iskola is ezeket használja és peremvédős is. Aztán utána néztem és pont ez a 255/50ZR16 volt az eredeti AMG widebody mérete is, igaz nem 11, hanem csak 10 colos felnin.


Persze a Kugyiféle az egy ezeréves Bridgestone Potenza ami már inkább bakelit mint gumi, olyan kemény és egyszer már elkopott, aztán újravágták, amit egy kicsit túlzásba is vittek és szövetig vágták, de már ez a minta is elkopott róla.
Mindegy méretpróbára jó lesz.
Fent is volt az OT expon a vödör RS is meg a gumi is, aztán Csabais elejtett egy félmondatot hogy a gumis gép az egy baromság simán felmegy az gumikalapáccsal is vagy akár föl is lehet taposni.
Na ezt persze ki is kellett próbálni. Kb úgy hangzott mint amikor a székely bácsi mondja a fiának, hogy a dobozos sörön a nyitó csak azok miatt van akiknek nincs bicskájuk. Természetesen Csabais mindig csak annyi információt ejt el, hogy az ember fellelkesüljön s nekiugorjon megcsinálni, de a lényeget soha nem mondja el elsőre.
Magyarán tök esélytelen, de az ember beleugrik, mert Csabais azt mondta, hogy meg lehet. Akkor az úgy is van. Aztán lehet telefonálni, hogy Bazzeg, de hogyan?!

Ezek után hétfőn gyarló módon elvittem gumishoz és felrakattam. Jelentem igen fasza!
Megtaláltuk a méretet, igaz kicsit malomkerék, de kell is, mert a Miamiweissra mióta felraktam a 245/45R16-ot azóta ugyan az útról nem lehet lepajszerolni se, de üt, ráz mindent csinál.
Azóta kerülgetem a kátyúkat, amit azelőtt soha nem kellett vele. A 205/65R15-el Somogybabodon még a terepjárókat kilóhússzal aláztam a földúton meg a szántásban.

A következő meglepetés akkor ért, mikor elvittem felpróbálni az autóra. Lakatosom ugyanis hosszas C vágányon pihentetés után nekiállt kicsit a szobrászatnak és már a hátsó sárvédő is mutatja, hogy mi lesz belőle.
Nem is csigázom a drága olvasót. Így fest:

Hát kb ennyi a történés.
Ezen kívül már csak néhány E-bay es és vaterás tranzakcióval kedveskedtem az én kis QP-mnak, csak hogy érezze a törődést.
Kapott egy zárszettet, meg egy komplett bordásoldal szettet krómokkal, mert azok elég tré állapotban voltak. Főleg a jobb ajtón lévő króm, de az ebben a szettbe pont gyári zsír új volt. Az összes patent, bolha, csavar minden benne. Nagyon baba.
El is gondolkodtam, hogy nem is kellene aranyozni a krómokat, egyrészt mert soha nem lesz olyan tartós mint a króm, másrészt egyre inkább tetszik a barna mellett a króm, harmadrészt az egészet azért találtam ki, mert a olyan szar állapotban voltak a díszlécek, hogy nem érte vona meg az összeset megvenni, aztán most ott tartok, hogy két hátsó kifli kivételével mindenből van tökéletes állapotú.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesyoungtimers.blog.hu/api/trackback/id/tr2415386332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása