Öreg Merci nem vén Merci - utcára vele, ne a múzeumba!

Mercedes Youngtimers

Új kormányt akarok!

2009. november 17. - Benyás

Minden politikai felhangtól mentesen, de tényleg. Hosszas turkálás után kiderült, hogy mégis az lehet a gyári kormány a szürkében, amivel megvettem, de valahogy nem tudok megbarátkozni vele. Szóval most ilyen:
Kormány origi

Lenne legalább a másodszériásé, az kisebb átmérőjű, és nem állnak benne ilyen idétlenül a küllők, de nem. Másfél éve nézem az ebay-t olyan után, amilyennel elvileg szerelhették volna, de persze egy darab se jött szembe velem.

Pedig még original zubehör catalogot is rendeltem tavaly, hogy nehogy olyat vegyek, ami nem való bele. Újonnan természetesen már nem lehet rendelni, megkérdeztem a Pappasékat, de még egy nagyobb inka örökségért sem tudják meghozni. Ilyen lenne egyébként aranyáron a katalógos szerint, ha lenne.
AMG lenkrad

De nincs. Lassan már ott tartok, hogy beleraknék akár olyat is, amilyen nem feltétlen bele való, de azért láttam már 124-esben, sőt 126-osban is. Még ez is jobb lenne, mint ami most van benne. Márminthogy ez:
AMG lenkrad simple

Hagytam volna már a francba az egészet, amikor jött a kapaszkodó, amivel prof. Kugyi dobott meg még a télen - ezúton is hála érte - egy korhű Momo formájában, amit "csak" át kell bőröztetni. Ahogy egyre többet nézegettem, egyre inkább megtetszett. Felpróbáltuk a kupéra, simán be lehet szerelni kókányolás nélkül, hát jött a verdikt: projekt lesz belőle. Múlt hónapban megjött a kiszemelt kupak a közepére, merthogy az nem volt meg hozzá, lassan lezárul a vállalkozó tendereztetése is, aki a munkát megkapja. Jelenleg így néz ki, várja az elszállítást a kisiparoshoz:
Lenkrad Momo

A jelenlegihez képest kisebb átmérő, vastagabb karima, nekem ez jön be. A 90-es évek elejének minimális ergonómiájával, ezt szeretem, na. Ha elkészült, abból egy másik poszt lesz. Azért érdekelne, kinek melyik tetszik...

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesyoungtimers.blog.hu/api/trackback/id/tr3415386410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása