Öreg Merci nem vén Merci - utcára vele, ne a múzeumba!

Mercedes Youngtimers

Halálosztó napvilágot látott

2010. április 23. - Benyás

Kellett már egy kis új lendület egy kicsi plusz lelkesedés, mert az utóbbi időben háttérbe szorult a gép, így elhatároztam, hogy lövök pár képet így hogy meg van a végleges kerék, a végleges gumiméret és a hátsó sárvédő is már mutatja nagyjábül, hogy mi lesz belőle.
Viszont a műhelyben nem a legjobbak a fényviszonyok, meg ott az oszlop, a hegesztőgép, a fal, amitől nem lehet egyben látni hogy mit mutat, na meg a sok állás sem tesz jót neki, így megszületett a döntés. Kiviszem a fényre!

 

Akksi feltölt, persze sok értelme nem volt, mert meg már nem forgatta a motort. Eleve kukából szedtem ki ezt az akksit és hónapokig nem volt töltve. Megadta magát. Még szerencse, hogy volt egy G Astra javításon, így rájöttem, hogy egy Opelt is lehet valamire használni. Kivettem belőle az akkumulátort. :)
Benzinkanna a csomagtartóba, benzinnyomás felnyom manuális AC relével. Gy.k.: Egy darab dróttal. És máris pöcc röff. Egy felet nem fordított rajta az önindító, már járt is.
Egy kis fémes ciripelés hallatszott még ameddig be nem melegedett. Pont olyan, mint amilyen akkor volt mikor fordítva volt benne a fogaskoszorú.
Azt olvastam a WIS-ben, hogy ha R-ben és egyesben kerregő hagot ad a váltó mint ahogy ad is, de ez már egy másik szimptóma, bár eddig csak R-ben hallottam. Szóval az az első fogaskerékcsoport cseréjével orvosolható.
Nekem ugyan gyanús, hogy csak egy csapágy a baja, de azért ha lesz valami normális áron másik váltó, szerintem rárepülök. Nincs kedvem kölcsönváltót rendberakni, aztán régi le, kölcsön föl, régi megjavít, kölcsön le, javított fel. ÁÁÁÁ, nem fehérembernek való az...

Ahogy bemelegedett,adj neki!

Először csak kiálltam, pár képet lőni, aztán játszottam egy kicsit.


Szegény lakatos bejárója szép fekete lett. A felesége fogta is a fejét mikor hazaért, de azért a mester kért még egy karikát a bemutatóból.
A jobb oldalon még a Miamiweiss téligumja volt, a balon meg már a méretpróbára szerzett 255ös Bridgestone Potenza bakelit. A téliguminak annyi. A lamellái eltömődtek olvadt gumival.
Viszont a Potenza olyan lett mint a ragasztó, mikor bemelegedett és elfogyott róla a külső kiszáradt réteg. Fogott is rendesen.
A lejtős kanyarban nem is zárt le a sperr eléggé. Vízszintesen még elég volt de sajnos azt is újra kell lamellázni majd.
 

Bennem meg tüdőt! Alíg bírtam kimenekülni belőle. Nem láttam a gumifüsttől, meg persze levegőt se kaptam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesyoungtimers.blog.hu/api/trackback/id/tr5915386330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása